Principiile de bază ale Content-Marketingului în rețelele de socializare

Principiile de bază ale Content-Marketingului în rețelele de socializare

Rețelele de socializare sunt o platformă excelentă pentru a promova o afacere, de a o populariza și de a atrage un număr cât mai mare de clienți pentru a obține într-un final, beneficii economice avantajoase. Totuși, chiar dacă mulți oameni de afaceri conștientizează avantajele Content-Marketingului în Social Media, de departe nu toți cunosc care sunt de fapt regulile jocului.

Content Plan – planul de conținut

În rețelele de socializare nu ne lăsăm la discreția «inspirației» îndoielnice ale specialistului în SMM. Desigur, e nevoie de inspirație însă este important să înțelegem că postările nu se creează exact la moment de ex, după un program de 3 postări pe săptămână. Ba din contra, publicațiile se creează cu mult timp înainte pentru minim 2 luni în avans. Deci câteva postări vor fi plasate iar celelalte «ținute în rezerve» pentru momentul când va sosi «timpul lor». Dacă vorbim de content marketing atunci vorbim și de o abordare sistematică.

Strategie

Deci, am clarificat faptul că conținutul se produce în avans. Totuși, cum va fi el oare organizat? La această întrebare ne răspunde strategia. E important ca conținutul să fie cât mai divers. Dacă timp de 2 săptămâni la rând transmiteți abonaților același mesaj sau promovați același produs sau serviciu, sunt mari șansele de a pierde abonații (chiar dacă ei se pot număra printre clienții dvs.). E important să clarificați «ordinea» și mesajul principal sau ideile esențiale cu care trebuie să fie asociate produsele/serviciile dvs.

Profilul clienților potențiali

Cele mai mari eșecuri în content-marketing sunt cauzate de absența unui tipaj clar despre clienții potențiali. Înainte de a elabora conținut trebuie să înțelegeți cui vă adresați. O mare greșeală este să vă adresați oamenilor. Trebuie să țintiți categorii specifice ale societății care sunt legate prin proprii valori, hobby-uri și preferințe.

Evident, content-marketing-ul în rețelele de socializare este un subiect extins care poate fi discutat la nesfârșit. Totuși aspectele sale de bază, în pofida evoluției fulminante a domeniului, mereu vor rămâne: (1) Planul de conținut, (2) Strategia, (3) Profilul clienților potențiali.