Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor (Partea II-a)

Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor (Partea II-a)

Acest articol este continuarea publicației «Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor». Dacă ați omis prima parte, aruncați o privire neapărat pentru a afla cele mai interesante curiozități referitor la recenziile online și importanța lor în afaceri.

Cât de importante sunt recenziile?

În definitiv… sunt foarte importante. Foarte mulți cumpărători deja nici nu mai atrag atenția la publicitate. Ei s-au obișnuit deja cu ideea că publicitatea niciodată nu va fi sinceră cu clientul. Aceasta va prezenta mereu părțile cele mai frumoase ale unui produs sau serviciu și va ascunde sau nega aspectele negative. Din această cauză consumatorii caută informație, cu adevărat, de încredere iar recenziile sunt exact ceea ce ei citesc mai mult. Comparând recenziile la mai mulți foști clienți ei își fac o perspectivă clară despre produsele/serviciile dvs., și anume dacă «merită» sau nu de procurat. Acest «mic studiu de piață» se întâmplă foarte frecvent în cazul achiziționării unor produse/servicii foarte scumpe.

Când, cum și la care recenzii reacționăm?

În primul rând, ca om de afaceri, trebuie să vă asigurați că există o persoană sau o companie IT out-source care se ocupă de acest aspect specific al business-ului dvs. Astfel, persoana care are această sarcină trebuie să răspundă prompt și rapid la orice tip de recenzii fie pe site-ul dvs. fie pe serviciile externe. Stilul de răspuns este destul de evident. Respectăm sfânta gramatică și bunul simț.