Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor (Partea III-a)

Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor (Partea III-a)

Acest articol este continuarea publicației «Recenziile online și influența lor asupra vânzărilor». Dacă ați omis celelalte părți, aruncați o privire neapărat pentru a afla cele mai interesante curiozități referitor la recenziile online și importanța lor în afaceri.

Cum răspundem la recenziile pozitive?

Evident, răspundem printr-un călduros: «mulțumim». Însă este mereu mai bine să scrieți mai mult decât atât. De dorit este să nu folosiți un «șablon de răspuns» pentru toate recenziile pozitive deoarece asta va comunica indirect că «nu prea vă pasă» foarte mult de recenzia dată. Alți clienți interesați vor atrage atenția neapărat la răspunsuri. Asigurați-vă că răspunsurile sunt cât mai «umane» și că iau în considerare experiența pe care a avut-o clientul în cauză.

Cum răspundem la recenziile negative?

Recenziile negative pot fi destul de «provocatoare» însă cumpătul e regula de aur aici. Orice «izbucnire» contra clientului va îndepărta nu doar un singur client, dar mai mulți clienți potențiali care pot fi indignați de răspuns, chiar dacă situația nu-i privește direct. Cea mai bună soluție este să răspundeți rapid și sincer când s-a întâmplat o situație neplăcută și să combateți orice «vulgaritate» care este adresată către companie cu «amabilitate» sinceră și inteligentă. Cu o astfel de abordare veți demonstra clienților potențiali că recenzia nu are nici o «greutate reală» devreme ce consultanții companiei răspund atât de amabil. Atenție: nu lăsați nici o recenzie negativă fără răspuns.

Cum obținem mai multe recenzii?

În esență, recenziile pozitive sunt cu adevărat avantajoase însă când sunt «prea puține» ele își pierd orice greutate. Nu există altă metodă decât să instruiți consultanții și managerii companiei dvs. să motiveze clienții să lase recenzii. De asemenea, puteți oferi anumite beneficii pentru a motiva clienții să lase recenzii.

Profitați din plin de avantajele recenziilor și nu uitați – amabilitatea, respectul și gramatica corectă – mereu vor crea o impresie bună clienților potențiali și vă vor poziționa cu o treaptă mai sus față de competitori.