Adăugați certificatele de calitate sau recenziile oficiale –creați o pagină aparte sau adăugați pe pagina principală certificate care confirmă calitatea produselor/serviciilor dvs. De asemenea, postați neapărat recenziile oficiale semnate de colaboratorii dvs.
Adăugați un compartiment de asistență (FAQ) – pe această pagină scrieți articole directe cu cele mai comune întrebări care și le pot pune clienții dvs. și răspundeți la ele într-un mod cât mai simplu și explicit.
Deschideți un blog afiliat site-ului –indiferent care este sfera afacerii dvs. mereu puteți deschide un blog în care să postați diverse curiozități despre produsele companiei dvs. sau alte informații utile (mai ales, blogul va îmbunătăți pozițiile site-ului pe Google).
Descrieți «mai mult»produsele/serviciile –deseori magazinele online sau cele simple de prezentare au descrieri foarte «reduse»a produselor sau serviciilor. Descrieți din plin produsele/serviciile companiei dvs. cât și avantajele acestora.
Acestea au fost sfaturile noastre. Urmați aceste recomandări și, cu siguranță, veți obține mai mult trafic și astfel, mai mulți clienți.