sales.manager@microsite.md +(373) 61097954
close
burder
SEO, SMO si SMM
Publicitate pe Internet

Principiile de baz─â ale Content-Marketingului ├«n re╚Ťelele de socializare

16 Mai 2022

Content Plan –planul de con╚Ťinut

În re╚Ťelele de socializare nu ne l─âs─âm la discre╚Ťia «inspira╚Ťiei»îndoielnice ale specialistului în SMM. Desigur, e nevoie de inspira╚Ťie îns─â este important s─â în╚Ťelegem c─â post─ârile nu se creeaz─â exact la moment de ex, dup─â un program de 3 post─âri pe s─âpt─âmân─â. Ba din contra, publica╚Ťiile se creeaz─â cu mult timp înainte pentru minim 2 luni în avans. Deci câteva post─âri vor fi plasate iar celelalte «╚Ťinute în rezerve»pentru momentul când va sosi «timpul lor». Dac─â vorbim de content marketing atunci vorbim ╚Öi de o abordare sistematic─â.

Strategie

Deci, am clarificat faptul c─â con╚Ťinutul se produce în avans. Totu╚Öi, cum va fi el oare organizat? La aceast─â întrebare ne r─âspunde strategia. E important ca con╚Ťinutul s─â fie cât mai divers. Dac─â timp de 2 s─âpt─âmâni la rând transmite╚Ťi abona╚Ťilor acela╚Öi mesaj sau promova╚Ťi acela╚Öi produs sau serviciu, sunt mari ╚Öansele de a pierde abona╚Ťii (chiar dac─â ei se pot num─âra printre clien╚Ťii dvs.). E important s─â clarifica╚Ťi «ordinea»╚Öi mesajul principal sau ideile esen╚Ťiale cu care trebuie s─â fie asociate produsele/serviciile dvs.

Profilul clien╚Ťilor poten╚Ťiali

Cele mai mari e╚Öecuri în content-marketing sunt cauzate de absen╚Ťa unui tipaj clar despre clien╚Ťii poten╚Ťiali. Înainte de a elabora con╚Ťinut trebuie s─â în╚Ťelege╚Ťi cui v─â adresa╚Ťi. O mare gre╚Öeal─â este s─â v─â adresa╚Ťi oamenilor. Trebuie s─â ╚Ťinti╚Ťi categorii specifice ale societ─â╚Ťii care sunt legate prin proprii valori, hobby-uri ╚Öi preferin╚Ťe.

Evident, content-marketing-ul în re╚Ťelele de socializare este un subiect extins care poate fi discutat la nesfâr╚Öit. Totu╚Öi aspectele sale de baz─â, în pofida evolu╚Ťiei fulminante a domeniului, mereu vor r─âmâne:(1) Planul de con╚Ťinut, (2) Strategia, (3) Profilul clien╚Ťilor poten╚Ťiali.

RU