Publicitate contextuală pentru a vă promova produsele și serviciile!
O strategie de marketing care vă permite să vă ridicați instantaneu în topul motoarelor de căutare este publicitatea contextuală. Cu alte cuvinte, acestea sunt reclame care vizează satisfacerea interogărilor de căutare și a intereselor utilizatorului final. Acest tip de promoție este destul de eficient atunci când organizați o promoție sau oferiți un produs unic.
Vă vom ajuta să găsiți un"limbaj comun" cu publicul țintă prin publicitate contextuală, deoarece dorim fiecăruia dintre proiectele noastre prosperitate, iar proprietarii lor - vânzări.
Chiar dacă site-ul dvs. Nu este optimizat pentru SEO, veți putea personaliza în continuare publicitatea contextuală, ceea ce va crește vizibilitatea companiei și va crește loialitatea clienților.
Publicitatea contextuală contribuie la o creștere ridicată a vânzărilor și la atragerea de noi clienți în spațiul online.
O publicitate de căutare contextuală bine configurată vă va aduce rezultate imediat după lansare.
Spre deosebire de promovarea SEO, publicitatea contextuală este benefică dacă doriți să atrageți numărul maxim de utilizatori pe site-ul dvs. în cel mai scurt timp posibil.
De asemenea, publicitatea contextuală poate afecta direct promovarea SEO:deoarece vizitatorii vizitează site-ul dvs. și efectuează o acțiune vizată, acest lucru are un efect pozitiv asupra SEO. Atunci când clasează un site, motoarele de căutare iau în considerare factorul comportamental, care, la rândul său, ajută site-ul să devină atractiv pentru motoarele de căutare.
Combinând promovarea SEO și publicitatea contextuală, în total, dau un rezultat excelent.